Знання психології та норм спілкування – секрет успіху ефективних партнерських відносин
Хочете підкорити найвищі вершиниділового світу? Вам знадобиться освоїти дуже важливий інструмент – ділову комунікацію, а саме: психологію та етику офіційного спілкування.Пропонуємо приєднатися до курсів цільового призначення за навчальною програмою «Основи психології та етики ділового спілкування. Культура обслуговування відвідувачів», які організовує Державна служба зайнятості.
Що ви отримаєте від проходження курсів? Уміння будувати відносини з людьми і знаходити підхід до них, знання психологічних закономірностей спілкування ізастосування їх у професійній діяльності. Все цепідвищить ефективність вашої праці, допоможе розуміти співрозмовників, регулювати взаємовідносини з клієнтами і колегами.
Створіть бездоганний імідж, який складе основу вашого життєвого і професійного успіху з викладачамиІвано-Франківського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості.
У вас є унікальна можливість опанувати новісоціально-психологічні механізми взаємодіїлюдей в процесі ділових комунікацій, дізнатися про етичні норми та правила поведінки під час ділового спілкування. Навчайтеся, адже знання ділового етикету і основ психології виграшно відрізняє успішних людей. Станьте одним з них!Курси розпочинаються 27 квітня 2023 року.
Звертайтеся до фахівців філій обласного центру зайнятості/їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування. Контакти тут: https://is.gd/20aDFBМи є у Telegram - t.me/dcz_kir.
Інформація про курси цільового призначення або інші професії, які можна здобути на базі Івано-Франківського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості, в онлайн-графіку за посиланням https://is.gd/5VTXri