Новгородківська селищна територіальна громада
Кропивницького району Кіровоградської області

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Новгородківської селищної ради протягом І півріччя 2021 року

Дата: 06.07.2021 16:01
Кількість переглядів: 172

Робота зі зверненнями громадян в Новгородківській селищній раді проводиться у порядку, визначеному Конституцію України, Законом України "Про звернення громадян" та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

За січень - червень до Новгородківської селищної  ради  надійшло 120  звернень,  з  них -  22  звернення  надійшло поштою ( електронною поштою).

Через органи влади надійшло  – 102 звернення. З них - через державну установу -  Кіровоградський обласний контактний центр за звітний період 2021 року  надійшло 96 звернень , з них: через Урядову гарячу лінію –58 звернень, через гарячу лінію голови Кіровоградської облдержадміністрації  –  38 звернень. Інші звернення надходили з Офісу Президента України,  Верховної ради України, Кіровоградської обласної державної адміністрації та обласної ради.

За статтю авторів звернень : 26 – чоловіча, 92 – жіноча.

За суб’єктом: 108 звернень індивідуальних, 10 колективних та 2 анонімних звернення.

За категоріями авторів звернень -  особи з інвалідністю внаслідок війни, особи з інвалідністю ІІ та ІІІ групи, багатодітні сім’ї та інші категорії .

 За соціальним станом авторів звернень найбільше пенсіонерів  - 48 осіб.

Протягом січня червня 2021 року у зверненнях громадян було порушено 128 питань.

Зокрема, найбільше питань стосовно комунального господарства – 21 питання, охорони здоров’я – 19, щодо питань  праці та виплати зарплати – 10,  соціального захисту – 9, аграрної політики та земельних відносин – 7, житлової політики – 5,  освіти -4 . Крім цього, піднімалися питання сімейної та гендерної політики, транспорту та зв’язку, екології та природній ресурсів , діяльності органів місцевого самоврядування.

За результатами розгляду звернень громадян за І півріччя поточного року 2 звернення було вирішено позитивно, по 114 зверненнях було дано роз’яснення. Станом на 01 липня 2021 року 4 звернення перебували на розгляді.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь