Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Новгородківської селищної ради протягом І півріччя 2021 року
Робота зі зверненнями громадян в Новгородківській селищній раді проводиться у порядку, визначеному Конституцію України, Законом України "Про звернення громадян" та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.
За січень - червень до Новгородківської селищної ради надійшло 120 звернень, з них - 22 звернення надійшло поштою ( електронною поштою).
Через органи влади надійшло – 102 звернення. З них - через державну установу - Кіровоградський обласний контактний центр за звітний період 2021 року надійшло 96 звернень , з них: через Урядову гарячу лінію –58 звернень, через гарячу лінію голови Кіровоградської облдержадміністрації – 38 звернень. Інші звернення надходили з Офісу Президента України, Верховної ради України, Кіровоградської обласної державної адміністрації та обласної ради.
За статтю авторів звернень : 26 – чоловіча, 92 – жіноча.
За суб’єктом: 108 звернень індивідуальних, 10 колективних та 2 анонімних звернення.
За категоріями авторів звернень - особи з інвалідністю внаслідок війни, особи з інвалідністю ІІ та ІІІ групи, багатодітні сім’ї та інші категорії .
За соціальним станом авторів звернень найбільше пенсіонерів - 48 осіб.
Протягом січня червня 2021 року у зверненнях громадян було порушено 128 питань.
Зокрема, найбільше питань стосовно комунального господарства – 21 питання, охорони здоров’я – 19, щодо питань праці та виплати зарплати – 10, соціального захисту – 9, аграрної політики та земельних відносин – 7, житлової політики – 5, освіти -4 . Крім цього, піднімалися питання сімейної та гендерної політики, транспорту та зв’язку, екології та природній ресурсів , діяльності органів місцевого самоврядування.
За результатами розгляду звернень громадян за І півріччя поточного року 2 звернення було вирішено позитивно, по 114 зверненнях було дано роз’яснення. Станом на 01 липня 2021 року 4 звернення перебували на розгляді.